TREK MADONE SL 6 GEN 8 MATTE DARK WEB, vel. L

Kód: TRE5319972
Značka: TREK
ZDARMAZDARMA
TREK MADONE SL 6 GEN 8 MATTE DARK WEB, vel. L
131 490 Kč
Na externím skladě

AKČNÍ CENA PLATÍ PŘI PLATBĚ V HOTOVOSTI

Detailní informace

Detailní popis produktu

Madone SL 6 Gen 8 je lehké aerodynamické silniční kolo se špičkovou závodní technologií za příznivější cenu. Nabízí podobné aerodynamické výhody jako dražší Madone SLR Gen 8, ale je vyrobeno z cenově výhodnějšího karbonu OCLV řady 500 a má dvoudílný kokpit se skrytým vedením lanek. Jeho závodní geometrie umožňuje pohodlné stoupání i rychlý útok. Elektronická sada Shimano 105 Di2 nenavyšuje cenu a zároveň přináší bleskově rychlé elektronické řazení. Celek doplňují karbonová kola pro výkon při zachování nízké hmotnosti.

Specifikace

Rám Karbon OCLV řady 500, tvarování trubek Full System Foil, sedlovka IsoFlow, systém hlavového složení RCS, elektronické nebo mechanické řazení, odnímatelný aerodynamický držák řetězu, středové složení T47 BB, kotouč s úchytem Flat Mount, UDH, pevná osa 142 x 12 mm.
Vidlice Madone Gen 8 full carbon, tapered carbon steerer, internal brake routing, flat mount disc, 12x100mm chamfered thru axle
Přední kolo Bontrager Aeolus Elite 35, karbon OCLV, možnost použití bezdušových plášťů, výška ráfku 35 mm, pevná osa 100 x 12 mm.
Zadní kolo Bontrager Aeolus Elite 35, karbon OCLV, možnost použití bezdušových plášťů, výška ráfku 21 mm, ořech Freehub Shimano 11/12 rychlostí, pevná osa 142 x 12 mm.
Přední rychloupínák Zkosená pevná osa Bontrager Switch, odstranitelná páčka
Zadní rychloupínák Zkosená pevná osa Bontrager Switch, odstranitelná páčka
Ráfek Bontrager Aeolus Elite 35, OCLV Carbon, Tubeless Ready, 35mm rim depth, 100x12mm thru axle
Plášť Bontrager R3 Hard-Case Lite, možnost použití bezdušových plášťů, aramidová patka, 170 tpi, 700 x 28 mm.
Díl pláště Těsnicí tmel Bontrager TLR, 6 oz.
Páska do ráfku Bontrager TLR.
Maximální velikost pláště 32 mm (naměřená hodnota, viz příručka pro podrobné údaje)
Nabíječka Součástí výbavy nabíjecí kabel.
Řazení Shimano 105 R7170, 12 rychlostí.
Přesmykač Shimano 105 R7150 Di2, navářka, down swing.
Přehazovačka Shimano 105 R7150 Di2, pastorek max. 36 zubů.
*Klika Velikost: XS, S Shimano 105 R7100, 50/34, délka 165 mm.
*Klika Velikost: M Shimano 105 R7100, 50/34, délka 170 mm.
*Klika Velikost: ML, L Shimano 105 R7100, 50/34, délka 172,5 mm.
*Klika Velikost: XL Shimano 105 R7100, 50/34, délka 175 mm.
Středové složení Praxis, T47 závitované, vnitřní ložisko.
Kazeta Shimano 105 7101, 11-34, 12 rychlostí.
Řetěz Shimano SLX M7100, 12 rychlostí
Maximální rozměry převodníku 1x: 54 zubů, 2x: 56/43
*Sedlo Velikost: XS, S Bontrager Aeolus Comp, ocelové ližiny, šířka 155 mm.
*Sedlo Velikost: M, ML, L, XL Bontrager Aeolus Comp, ocelové ližiny, šířka 145 mm.
*Sedlovka Velikost: XS, S, M Aerodynamická karbonová sedlovka Madone, offset 0 mm, krátká délka.
*Sedlovka Velikost: ML, L, XL Aerodynamická karbonová sedlovka Madone, offset 0 mm, dlouhá délka.
*Řídítka Velikost: XS Bontrager Comp, slitina, 31,8 mm, dosah 80 mm, oblouk 121 mm, šířka mezi pákami 36 cm, šířka mezi oblouky 40 cm.
*Řídítka Velikost: S, M Bontrager Comp, slitina, 31,8 mm, dosah 80 mm, oblouk 121 mm, šířka mezi pákami 38 cm, šířka mezi oblouky 42 cm.
*Řídítka Velikost: ML, L Bontrager Comp, slitina, 31,8 mm, dosah 80 mm, oblouk 121 mm, šířka mezi pákami 40 cm, šířka mezi oblouky 44 cm.
*Řídítka Velikost: XL Bontrager Comp, slitina, 31,8 mm, dosah 80 mm, oblouk 121 mm, šířka mezi pákami 42 cm, šířka mezi oblouky 46 cm.
*Představec Velikost: XS Trek RCS Pro, -7 stupňů, délka 80 mm.
*Představec Velikost: S, M Trek RCS Pro, -7 stupňů, délka 90 mm.
*Představec Velikost: ML, L Trek RCS Pro, -7 stupňů, délka 100 mm.
*Představec Velikost: XL Trek RCS Pro, -7 stupňů, délka 110 mm.
Brzdový rotor Shimano RT70, Centerlock, 160 mm.
Rozměry kotouče Maximální velikost kotouče: 180 mm přední a 160 mm zadní.
Hmotnost ML - 8.16 kg / 17.99 lbs (s těsnicím tmelem TLR, bez duší)
Hmotnostní limit Kolo má maximální celkový hmotnostní limit 125 kg (kombinovaná hmotnost kola, jezdce a nákladu).

*Specifikace se vztahují na všechny velikosti, pokud není uvedeno jinak.

Vyhrazujeme si právo kdykoli bez předchozího upozornění změnit informace o produktech obsažené na tomto webu, a to včetně vybavení, specifikací, modelů, barev a materiálů.
Hmotnosti kol a rámů jsou založeny na předprodukčních malovaných rámech Trek v době vydání. Hmotnosti se mohou lišit v konečné výrobě.


Je pro vás vhodné, pokud…

Chcete lehoučké silniční závodní kolo, které vás finančně nezruinuje. Věnujete se závodění, skupinovým vyjížďkám i sólo stoupáním plným zatáček. Nechcete proto žádný kompromis mezi účinností šlapání do kopců a aerodynamikou. Oceňujete výkon sady Shimano 105, ale chcete extra přínos bleskového elektronického řazení Di2.

Získáte toto vybavení

Nesmírně lehký rám z karbonu OCLV řady 500 s aerodynamicky tvarovanými trubkami a technologií IsoFlow zaručující pohodlí. Elektronická sada 2x12 Shimano 105 Di2 zaručuje přesné řazení díky špičkové technologii, která se nyní nachází i v cenově dostupnějších verzích. Celek doplňují karbonová kola Bontrager Aeolus Elite 35 v bezdušovém provedení.

Na závěr

Madone SL 6 Gen 8 přináší závodní aerodynamiku a lehoučkou hmotnost pro snadné stoupání. Je to skutečné superkolo za příznivější cenu díky karbonu OCLV řady 500 a výkonné sadě Di2. Nabízí stejné technologie rámu jako model SLR, např. aerodynamicky tvarové trubky a lehký prvek IsoFlow zaručující pohodlí, takže se můžete udržet na špici.

Je pro vás vhodné, pokud…

Chcete lehoučké silniční závodní kolo, které vás finančně nezruinuje. Věnujete se závodění, skupinovým vyjížďkám i sólo stoupáním plným zatáček. Nechcete proto žádný kompromis mezi účinností šlapání do kopců a aerodynamikou. Oceňujete výkon sady Shimano 105, ale chcete extra přínos bleskového elektronického řazení Di2.

Získáte toto vybavení

Nesmírně lehký rám z karbonu OCLV řady 500 s aerodynamicky tvarovanými trubkami a technologií IsoFlow zaručující pohodlí. Elektronická sada 2x12 Shimano 105 Di2 zaručuje přesné řazení díky špičkové technologii, která se nyní nachází i v cenově dostupnějších verzích. Celek doplňují karbonová kola Bontrager Aeolus Elite 35 v bezdušovém provedení.

Na závěr

Madone SL 6 Gen 8 přináší závodní aerodynamiku a lehoučkou hmotnost pro snadné stoupání. Je to skutečné superkolo za příznivější cenu díky karbonu OCLV řady 500 a výkonné sadě Di2. Nabízí stejné technologie rámu jako model SLR, např. aerodynamicky tvarové trubky a lehký prvek IsoFlow zaručující pohodlí, takže se můžete udržet na špici.


favorite_borderProč si je zamilujete

  1. Revoluční aerodynamické tvary trubek Full System Foil nově definují, jak vypadá rychlost, a pomáhají optimalizovat aerodynamiku celého kola.
  2. Cenově výhodnější rám z karbonu OCLV řady 500 a nové tvary trubek šetří hmotnost tam, kde je to nejdůležitější, takže snadno vyletíte na vrcholek kopce.
  3. Karbonová kola snižují hmotnost a zlepšují výkon, takže hravě zvládnete stoupání a prosvištíte sjezdy.
  4. Bleskově rychlé řazení, které je přesné díky technologii Shimano Di2 nyní i v sadě 105.
  5. Technologie IsoFlow zaměřená na pohodlí nezvyšuje hmotnost a je ideální na závody. Lze tak podávat vyšší výkon celý den bez potřeby obětovat nízkou hmotnost či aerodynamiku.
  6. Toto kolo se jako první v historii výkonnostních silničních kol Trek dodává v bezdušové verzi.

Funkce

Díky novým lehkým, rychlým a aerodynamicky tvarovaným trubkám z odlehčeného, avšak cenově dostupnějšího karbonu OCLV řady 500 je Gen 8 naše nejlehčí Madone SL Disc a ideální vrchařské kolo.

Revoluční nový aerodynamický tvar trubek Full System Foil zlepšuje proudění vzduchu podél celého kola a zároveň zachovává lehkost, po které vrchaři touží. Navíc byl celý systém jezdce pečlivě navržen a důkladně testován, aby byl všude rychlejší.



Dále jsme vypilovali technologii zaměřenou na pohodlí při závodech a téměř jsme zdvojnásobili pružnost ve svislém směru, takže můžete déle podávat vyšší výkon.

Na designu Madone SL se svými podněty podíleli nejrychlejší sprintéři a vrchaři týmu Lidl-Trek.

Madone Gen 8 je v pákách užší než v obloucích, takže lze rovnou za jízdy upravit pozici a maximalizovat aerodynamiku nebo výkon. Dvoudílný design umožňuje rychle a snadno vše vyladit.

Design přídavných aerodynamických lahví a košíků RSL odpovídá aerodynamickým tvarům Full System Foil kola Madone, takže je celý systém kolem jezdce ještě rychlejší.

Díky společné platformě Di2 systémů Dura-Ace a Ultegra, propracované ergonomii, kombinacím rychlostí optimalizovaných pro Shimano 105 a výjimečnému systému hydraulických kotoučových brzd nabízí Shimano 105 Di2 R7100 cenově dostupný 12rychlostní elektronický výkon. Prostřednictvím intuitivní aplikace E-Tube od společnosti Shimano si můžete nastavit pohon přesně podle svých představ.

Toto kolo se nedodává s pedály, protože na novém kole se vám bude jezdit lépe, když si pedály vyberete sami. Prohlédněte si našeho průvodce pedály a vyberte si takové, které budou odpovídat vašemu jízdnímu stylu. Doporučujeme silniční pedály s nášlapy pro lepší ovladatelnost a výkon.

Na každou sadu karbonových kol poskytujeme záruku v rámci věrnostního programu na karbonová kola Carbon Care. V případě nepravděpodobného poškození karbonových kol Bontrager během prvních dvou let vlastnictví vám kola opravíme či vyměníme zcela zdarma.

Řada karbon OCLV 500 se vyznačuje jedinečným vyvážením nízké hmotnosti, odolnosti a tuhosti, které je charakteristické pro propracované technologie používané při výrobě rámu, jimiž se značka Trek odlišuje od konkurence.

Geometrie kola Madone Gen 8 usazuje jezdce do nejrychlejší pozice mimo proudění větru. Nadále vyhovuje velkému množství jezdců.

Brzdové a řadicí kabely nejaerodynamičtějšího kola jsou vedeny uvnitř rámu pro maximálně elegantní a aerodynamický výkon.

Středové složení T47 se závity není jen úžasně spolehlivé. Je také nenáročné na údržbu a nabízí mimořádnou tuhost, od níž se pak odvíjí i lepší přenos energie a vyšší účinnost šlapání.

Technologie Bontrager umožňuje instalovat příslušenství přímo na představec pro výsledný elegantní vzhled a maximálně snadné použití.

Karbonová kola sníží hmotnost vašeho stroje a zlepší váš výkon. Když zvolíte značku Bontrager, vaše investice bude chráněna. Původní majitel získá na všechna karbonová kola Bontrager celoživotní záruku.


Velikost

Správný výběr kola je důležitý pro nejlepší výkon a pohodlí. Rozměry velikostí a geometrie uvedené na stránce slouží pouze k obecnému srovnání. K výběru ideální velikosti kola navštivte naši prodejnu, kde vám odborník pomůže zvolit vhodné kolo a jeho velikost pro vaše konkrétní potřeby.

Výška jezdce Vnitřní šev Velikost
143 - 158 cm 67 - 74 cm XS
158 - 162 cm 74 - 76 cm S
162 - 173 cm 76 - 81 cm M
173 - 179 cm 81 - 84 cm ML
179 - 188 cm 84 - 88 cm L
188 - 213 cm 88 - 100 cm XL

Geometrie rámu

Sizing table
Písmeno velikosti rámu Rozměr kola A — Sedlová trubka B — Úhel sedlové trubky C — Délka hlavové trubky D — Úhel hlavy E — Horní rámová trubka G — Vzdálenost mezi spojnicí středů kol a středu středového složení H — Délka řetězové vzpěry I — Offset J — Trail K — Rozvor kola L — Vzdálenost středu horní rámové trubky od země M — Dosah rámu N — Výška od vrcholu hlavové trubky po středové složení Minimální výška ližiny sedla (s krátkou sedlovkou) Maximální výška ližiny sedla ( krátkou sedlovkou) Minimální výška ližiny sedla (s dlouhou sedlovkou) Maximální výška ližiny sedla (s dlouhou sedlovkou)
XS 700c 40.4 73.8° 10.0 71.6° 51.7 7.2 41.0 5.0 6.1 97.1 70.9 37.0 50.7 54.9 61.2 59.2 65.4
S 700c 44.0 73.8° 12.1 72.2° 53.2 7.2 41.0 4.5 6.2 97.6 74.0 37.8 53.0 58.5 64.8 62.8 69.0
M 700c 47.6 73.6° 13.6 72.9° 54.5 7.0 41.0 4.5 5.8 98.1 76.8 38.4 54.6 62.1 68.4 66.4 72.6
ML 700c 51.2 73.4° 15.0 73.5° 55.7 7.0 41.0 4.0 5.9 98.0 79.4 38.9 56.2 65.7 72.0 70.0 76.2
L 700c 54.8 73.4° 17.2 73.8° 56.8 6.8 41.1 4.0 5.7 99.0 82.5 39.4 58.2 69.3 75.6 73.6 79.8
XL 700c 60.9 73.4° 20.1 73.9° 58.4 6.8 41.2 4.0 5.7 100.7 86.9 40.2 61.0 75.4 81.7 79.7 85.9

Rozměry jsou v cm, pokud není uvedeno jinak.

Doplňkové parametry

Kategorie: Pánská
Modelový rok: 2025
Velikost rámu: L

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole: