TREK MADONE SL 7 GEN 8 MATTE LUNAR SILVER, vel. XL

Kód: TRE5320015
Značka: TREK
ZDARMAZDARMA
TREK MADONE SL 7 GEN 8 MATTE LUNAR SILVER, vel. XL
170 990 Kč
Na externím skladě

AKČNÍ CENA PLATÍ PŘI PLATBĚ V HOTOVOSTI

Detailní informace

Detailní popis produktu

Madone SL 7 Gen 8 je závodní silniční kolo, které v sobě slučuje to nejlepší za všech světů. Lehká sestava zaručuje blesková stoupání a aerodynamická geometrie minimalizuje odpor při sjezdech. Prvek IsoFlow pak zaručuje pohodlí kilometr za kilometrem. Vyváženost ceny a výkonu zaručují rám z karbonu OCLV řady 500, dvoudílná řídítka a představec, bezdrátový elektronický pohon Shimano Ultegra Di2 pro přesné řazení a karbonová kola pro velmi lehký výkon.

Specifikace

Rám Karbon OCLV řady 500, tvarování trubek Full System Foil, sedlovka IsoFlow, systém hlavového složení RCS, elektronické nebo mechanické řazení, odnímatelný aerodynamický držák řetězu, středové složení T47 BB, kotouč s úchytem Flat Mount, UDH, pevná osa 142 x 12 mm.
Vidlice Madone Gen 8 full carbon, tapered carbon steerer, internal brake routing, flat mount disc, 12x100mm chamfered thru axle
Přední kolo Bontrager Aeolus Pro 51, karbon OCLV, možnost použití bezdušových plášťů, pevná osa 100 x 12 mm.
Zadní kolo Bontrager Aeolus Pro 51, karbon OCLV, možnost použití bezdušových plášťů, ořech Shimano Freehub 11/12 rychlostí, pevná osa 142 x12 mm.
Přední rychloupínák Zkosená pevná osa Bontrager Switch, odstranitelná páčka
Zadní rychloupínák Zkosená pevná osa Bontrager Switch, odstranitelná páčka
Plášť Bontrager R3 Hard-Case Lite, možnost použití bezdušových plášťů, aramidová patka, 170 tpi, 700 x 28 mm.
Díl pláště Těsnicí tmel Bontrager TLR, 6 oz.
Maximální velikost pláště 32 mm (naměřená hodnota, viz příručka pro podrobné údaje)
Řazení Shimano Ultegra R8170 Di2, 12 rychlostí.
*Klika Velikost: XS, S Shimano Ultegra R8100, 50/34, délka 165 mm.
*Klika Velikost: M Shimano Ultegra R8100, 50/34, délka 170 mm.
*Klika Velikost: ML, L Shimano Ultegra R8100, 50/34, délka 172,5 mm.
*Klika Velikost: XL Shimano Ultegra R8100, 50/34, délka 175 mm.
Středové složení Praxis, T47 závitované, vnitřní ložisko.
Maximální rozměry převodníku 1x: 54 zubů, 2x: 56/43
*Sedlo Velikost: XS, S Bontrager Aeolus P2 Elite, šířka 155 mm.
*Sedlo Velikost: M, ML, L, XL Bontrager Aeolus Elite, austenitové ližiny, šířka 145 mm.
*Sedlovka Velikost: XS, S, M Aerodynamická karbonová sedlovka Madone, offset 0 mm, krátká délka.
*Sedlovka Velikost: ML, L, XL Aerodynamická karbonová sedlovka Madone, offset 0 mm, dlouhá délka.
*Řídítka Velikost: XS Bontrager RSL Aero, karbon OCLV, 31,8 mm, vedení Di2, dosah 80 mm, oblouk 124 mm, šířka mezi pákami 35 cm, šířka mezi oblouky 38 cm.
*Řídítka Velikost: S Bontrager RSL Aero, karbon OCLV, 31,8 mm, vedení Di2, dosah 80 mm, oblouk 124 mm, šířka mezi pákami 37 cm, šířka mezi oblouky 40 cm.
*Řídítka Velikost: M, ML, L Bontrager RSL Aero, karbon OCLV, 31,8 mm, vedení Di2, dosah 80 mm, oblouk 124 mm, šířka 42 cm.
*Řídítka Velikost: XL Bontrager RSL Aero, karbon OCLV, 31,8 mm, vedení Di2, dosah 80 mm, oblouk 124 mm, šířka mezi pákami 41 cm, šířka mezi oblouky 44 cm.
*Představec Velikost: XS Trek RCS Pro, -7 stupňů, délka 80 mm.
*Představec Velikost: S, M Trek RCS Pro, -7 stupňů, délka 90 mm.
*Představec Velikost: ML, L Trek RCS Pro, -7 stupňů, délka 100 mm.
*Představec Velikost: XL Trek RCS Pro, -7 stupňů, délka 110 mm.
Brzdový rotor Shimano CL800, Centerlock, 160 mm.
Rozměry kotouče Maximální velikost kotouče: 180 mm přední a 160 mm zadní.
Hmotnost ML - 7.88 kg / 17.38 lbs (s těsnicím tmelem TLR, bez duší)
Hmotnostní limit Kolo má maximální celkový hmotnostní limit 125 kg (kombinovaná hmotnost kola, jezdce a nákladu).

*Specifikace se vztahují na všechny velikosti, pokud není uvedeno jinak.

Vyhrazujeme si právo kdykoli bez předchozího upozornění změnit informace o produktech obsažené na tomto webu, a to včetně vybavení, specifikací, modelů, barev a materiálů.
Hmotnosti kol a rámů jsou založeny na předprodukčních malovaných rámech Trek v době vydání. Hmotnosti se mohou lišit v konečné výrobě.


Je pro vás vhodné, pokud…

Chcete špičkové závodní kolo, které je aerodynamické, pohodlné a lehké. Karbon považujete za důležitý, takže rádi sáhnete po lehké a cenově výhodné verzi z karbonu OCLV řady 500, neboť víte, že hodně ušetříte jen za cenu pár gramů navíc. Chcete výkonnostní díly tam, kde je to nejvíc znát, jako jsou např. karbonová kola a elektronická sada Shimano Ultegra Di2.

Získáte toto vybavení

Nesmírně lehký rám z karbonu OCLV řady 500 s aerodynamicky tvarovanými trubkami a technologií IsoFlow zaručující pohodlí. Sada 2x12 Shimano Ultegra Di2 pro bleskově rychlé řazení, které si lze upravit podle svého. Celek doplňují karbonová kola Bontrager Aeolus Pro 51 v bezdušovém provedení.

Na závěr

Madone SL 7 Gen 8 je ideální kolo, které zaručí závodní výkon za výhodnou cenu. Jedinečně vyvažuje cenu s výkonem, je vyrobeno z karbonu OCLV řady 500 a má vylepšené díly tam, kde na tom záleží, jako např. karbonová kola a elektronické řazení.

Je pro vás vhodné, pokud…

Chcete špičkové závodní kolo, které je aerodynamické, pohodlné a lehké. Karbon považujete za důležitý, takže rádi sáhnete po lehké a cenově výhodné verzi z karbonu OCLV řady 500, neboť víte, že hodně ušetříte jen za cenu pár gramů navíc. Chcete výkonnostní díly tam, kde je to nejvíc znát, jako jsou např. karbonová kola a elektronická sada Shimano Ultegra Di2.

Získáte toto vybavení

Nesmírně lehký rám z karbonu OCLV řady 500 s aerodynamicky tvarovanými trubkami a technologií IsoFlow zaručující pohodlí. Sada 2x12 Shimano Ultegra Di2 pro bleskově rychlé řazení, které si lze upravit podle svého. Celek doplňují karbonová kola Bontrager Aeolus Pro 51 v bezdušovém provedení.

Na závěr

Madone SL 7 Gen 8 je ideální kolo, které zaručí závodní výkon za výhodnou cenu. Jedinečně vyvažuje cenu s výkonem, je vyrobeno z karbonu OCLV řady 500 a má vylepšené díly tam, kde na tom záleží, jako např. karbonová kola a elektronické řazení.


favorite_borderProč si je zamilujete

  1. Revoluční aerodynamické tvary trubek Full System Foil nově definují, jak vypadá rychlost, a pomáhají optimalizovat aerodynamiku celého kola.
  2. Cenově výhodnější rám z karbonu OCLV řady 500 a nové tvary trubek šetří hmotnost tam, kde je to nejdůležitější, takže snadno vyletíte na vrcholek kopce.
  3. Karbonová kola snižují hmotnost a zlepšují výkon, takže hravě zvládnete stoupání a prosvištíte sjezdy.
  4. Bleskově rychlé a přesné řazení si lze nastavit podle svého díky pohonu Shimano Ultegra Di2.
  5. Technologie IsoFlow zaměřená na pohodlí nezvyšuje hmotnost a je ideální na závody. Lze tak podávat vyšší výkon celý den bez potřeby obětovat nízkou hmotnost či aerodynamiku.
  6. Toto kolo se jako první v historii výkonnostních silničních kol Trek dodává v bezdušové verzi.

Funkce

Díky novým lehkým, rychlým a aerodynamicky tvarovaným trubkám z odlehčeného, avšak cenově dostupnějšího karbonu OCLV řady 500 je Gen 8 naše nejlehčí Madone SL Disc a ideální vrchařské kolo.

Revoluční nový aerodynamický tvar trubek Full System Foil zlepšuje proudění vzduchu podél celého kola a zároveň zachovává lehkost, po které vrchaři touží. Navíc byl celý systém jezdce pečlivě navržen a důkladně testován, aby byl všude rychlejší.



Dále jsme vypilovali technologii zaměřenou na pohodlí při závodech a téměř jsme zdvojnásobili pružnost ve svislém směru, takže můžete déle podávat vyšší výkon.

Na designu Madone SL se svými podněty podíleli nejrychlejší sprintéři a vrchaři týmu Lidl-Trek.

Madone Gen 8 je v pákách užší než v obloucích, takže lze rovnou za jízdy upravit pozici a maximalizovat aerodynamiku nebo výkon. Dvoudílný design umožňuje rychle a snadno vše vyladit.

Design přídavných aerodynamických lahví a košíků RSL odpovídá aerodynamickým tvarům Full System Foil kola Madone, takže je celý systém kolem jezdce ještě rychlejší.

Pohon Shimano Ultegra Di2 R8100 se vyznačuje řadou jedinečných inovativních funkcí. Technologie HYPERGLIDE+ umožňuje rychlé a plynulé řazení rozsahem převodů nahoru i dolů, a to i při maximálním úsilí. Nový systém řazení Di2 má exkluzivní bezdrátový integrovaný obvod Shimano a díky přechodu na 12rychlostní kazetu máte k dispozici všechny potřebné převody. Zásadně byla přepracována ergonomie i aerodynamika a prostřednictvím intuitivní aplikace Shimano E-Tube si můžete pohon nastavit přesně podle svých představ.

Toto kolo se nedodává s pedály, protože na novém kole se vám bude jezdit lépe, když si pedály vyberete sami. Prohlédněte si našeho průvodce pedály a vyberte si takové, které budou odpovídat vašemu jízdnímu stylu. Doporučujeme silniční pedály s nášlapy pro lepší ovladatelnost a výkon.

Na každou sadu karbonových kol poskytujeme záruku v rámci věrnostního programu na karbonová kola Carbon Care. V případě nepravděpodobného poškození karbonových kol Bontrager během prvních dvou let vlastnictví vám kola opravíme či vyměníme zcela zdarma.

Řada karbon OCLV 500 se vyznačuje jedinečným vyvážením nízké hmotnosti, odolnosti a tuhosti, které je charakteristické pro propracované technologie používané při výrobě rámu, jimiž se značka Trek odlišuje od konkurence.

Geometrie kola Madone Gen 8 usazuje jezdce do nejrychlejší pozice mimo proudění větru. Nadále vyhovuje velkému množství jezdců.

Brzdové a řadicí kabely nejaerodynamičtějšího kola jsou vedeny uvnitř rámu pro maximálně elegantní a aerodynamický výkon.

Středové složení T47 se závity není jen úžasně spolehlivé. Je také nenáročné na údržbu a nabízí mimořádnou tuhost, od níž se pak odvíjí i lepší přenos energie a vyšší účinnost šlapání.

Technologie Bontrager umožňuje instalovat příslušenství přímo na představec pro výsledný elegantní vzhled a maximálně snadné použití.

Karbonová kola sníží hmotnost vašeho stroje a zlepší váš výkon. Když zvolíte značku Bontrager, vaše investice bude chráněna. Původní majitel získá na všechna karbonová kola Bontrager celoživotní záruku.


Velikost

Správný výběr kola je důležitý pro nejlepší výkon a pohodlí. Rozměry velikostí a geometrie uvedené na stránce slouží pouze k obecnému srovnání. K výběru ideální velikosti kola navštivte naši prodejnu, kde vám odborník pomůže zvolit vhodné kolo a jeho velikost pro vaše konkrétní potřeby.

Výška jezdce Vnitřní šev Velikost
143 - 158 cm 67 - 74 cm XS
158 - 162 cm 74 - 76 cm S
162 - 173 cm 76 - 81 cm M
173 - 179 cm 81 - 84 cm ML
179 - 188 cm 84 - 88 cm L
188 - 213 cm 88 - 100 cm XL

Geometrie rámu

Sizing table
Písmeno velikosti rámu Rozměr kola A — Sedlová trubka B — Úhel sedlové trubky C — Délka hlavové trubky D — Úhel hlavy E — Horní rámová trubka G — Vzdálenost mezi spojnicí středů kol a středu středového složení H — Délka řetězové vzpěry I — Offset J — Trail K — Rozvor kola L — Vzdálenost středu horní rámové trubky od země M — Dosah rámu N — Výška od vrcholu hlavové trubky po středové složení Minimální výška ližiny sedla (s krátkou sedlovkou) Maximální výška ližiny sedla ( krátkou sedlovkou) Minimální výška ližiny sedla (s dlouhou sedlovkou) Maximální výška ližiny sedla (s dlouhou sedlovkou)
XS 700c 40.4 73.8° 10.0 71.6° 51.7 7.2 41.0 5.0 6.1 97.1 70.9 37.0 50.7 54.9 61.2 59.2 65.4
S 700c 44.0 73.8° 12.1 72.2° 53.2 7.2 41.0 4.5 6.2 97.6 74.0 37.8 53.0 58.5 64.8 62.8 69.0
M 700c 47.6 73.6° 13.6 72.9° 54.5 7.0 41.0 4.5 5.8 98.1 76.8 38.4 54.6 62.1 68.4 66.4 72.6
ML 700c 51.2 73.4° 15.0 73.5° 55.7 7.0 41.0 4.0 5.9 98.0 79.4 38.9 56.2 65.7 72.0 70.0 76.2
L 700c 54.8 73.4° 17.2 73.8° 56.8 6.8 41.1 4.0 5.7 99.0 82.5 39.4 58.2 69.3 75.6 73.6 79.8
XL 700c 60.9 73.4° 20.1 73.9° 58.4 6.8 41.2 4.0 5.7 100.7 86.9 40.2 61.0 75.4 81.7 79.7 85.9

Rozměry jsou v cm, pokud není uvedeno jinak.

Doplňkové parametry

Kategorie: Pánská
Modelový rok: 2025
Velikost rámu: XL

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole: