TREK SLASH+ 9.7 SLX/XT OLIVE DRAB, vel. M

Kód: TRE5321922
Značka: TREK
ZDARMAZDARMA
TREK SLASH+ 9.7 SLX/XT OLIVE DRAB, vel. M
209 990 Kč
Na externím skladě

AKČNÍ CENA PLATÍ PŘI PLATBĚ V HOTOVOSTI

Detailní informace

Detailní popis produktu

Slash+ 9.7 SLX/XT je enduro e-MTB s nenápadnou dopomocí, které není na trailu téměř slyšet. Díky vysoko položenému čepu vzadu, sadě odpružení Fox s dlouhým zdvihem 170 mm/170 mm FOX a tiché podpoře motoru TQ HPR50 snadno vyletíte na vrcholky kopců a zvládnete sjezdy okruh za okruhem. Má vše, co potřebujete k jízdě. Například kola umožňující přechod na bezdušovou verzi, teleskopickou sedlovku a komponenty Shimano SLX a XT.

Specifikace

Rám Karbon OCLV pro horská kola, odmontovatelná baterie, vysoký hlavní čep, vodicí kladka, nastavitelné hlavové složení, nastavitelné dávkování brzdné síly, integrovaná ochrana rámu, vnitřní vedení, hořčíkový kolébkový spoj, horní úchyt vodítka řetězu, řetězová linka 55 mm, ABP, UDH, pevná osa 148 x 12 mm, zdvih 170 mm
Vidlice Fox Rhythm 38, vzduchová pružina Float EVOL, tlumič GRIP, kónický sloupek, offset 44 mm, Boost110, 15mm X osa Kabolt, zdvih 170 mm
Tlumič Fox Performance Float X, tlumení s 2 polohami, 230 mm x 65 mm.
Maximální kompatibilní zdvih vidlice 190 mm (délka osy ke korunce 606 mm), S: 190 mm (délka osy ke korunce 587 mm)
*Přední kolo Velikost: S Bontrager Line Comp 30, možnost použití bezdušových plášťů, 6 děr, Boost110, 15mm pevná osa, 27.5 palců
*Přední kolo Velikost: M, L, XL Bontrager Line Comp 30, možnost použití bezdušových plášťů, 6 děr, Boost110, 15mm pevná osa, 29 palců
Zadní kolo Bontrager Line Comp 30, možnost použití bezdušových plášťů, Rapid Drive 108, 6 šroubů, Boost148, 12mm pevná osa, 27.5 palců
*Plášť Velikost: S, M, L, XL Bontrager XR5 Team Issue, možnost použití bezdušových plášťů, odolná vrstva Inner Strength, aramidová patka, 60 tpi, 27,5 x 2,50 palce.
*Plášť Velikost: M, L, XL Bontrager XR5 Team Issue, možnost použití bezdušových plášťů, odolná vrstva Inner Strength, aramidová patka, 60 tpi, 29 x 2,50 palce.
Díl pláště Těsnicí tmel Bontrager TLR, 6 oz.
Páska do ráfku Bontrager TLR
Maximální velikost pláště Rám: 29 x 2,50 palce, Vidlice: Viz výrobce
Baterie TQ, 580 Wh
Nabíječka TQ, 4A nabíječka.
Řazení Shimano XT M8100, 12 rychlostí.
Přehazovačka Shimano XT M8100, dlouhé ramínko.
Rameno kliky E*thirteen E*spec Plus, délka 160 mm
Převodník E*thirteen E*spec, 32 zubů, slitinový převodník, 55mm řetězová linka
Kazeta Shimano SLX M7100, 10-51T, 12 rychlostí
Řetěz Shimano SLX M7100, 12 rychlostí
Maximální rozměry převodníku 1x: 34 zubů, min 30 zubů
Sedlo Bontrager Verse P3, ližiny chromoly.
*Sedlovka Velikost: S Teleskopická sedlovka Bontrager Line, zdvih 100 mm, MaxFlow, vnitřní vedení, 34,9 mm, délka 310 mm.
*Sedlovka Velikost: M, L, XL Teleskopická sedlovka Bontrager Line, zdvih 170 mm, MaxFlow, vnitřní vedení, 34,9 mm, délka 450 mm.
Řídítka Bontrager Line, slitina, 35 mm, prohnutí 27,5 mm, šířka 780 mm.
Gripy Bontrager XR Trail Elite, nylonový zámek Lock-On.
Představec Bontrager Elite, 35 mm, 0 stupňů, délka 35 mm.
Brzda Hydraulická 4pístková kotoučová verze Shimano, páčka M6100, třmen M6120.
Brzdový rotor Shimano RT66, 6 děr, 203 mm.
Rozměry kotouče Maximální velikosti kotoučů - Rám: 220 mm, min 200 mm, Vidlice: viz výrobce
Hmotnost M - 20.38 kg / 44.94 lbs (s těsnicím tmelem TLR, bez duší)
Hmotnostní limit Kolo má maximální celkový hmotnostní limit 136 kg (kombinovaná hmotnost kola, jezdce a nákladu).

*Specifikace se vztahují na všechny velikosti, pokud není uvedeno jinak.

Vyhrazujeme si právo kdykoli bez předchozího upozornění změnit informace o produktech obsažené na tomto webu, a to včetně vybavení, specifikací, modelů, barev a materiálů.
Hmotnosti kol a rámů jsou založeny na předprodukčních malovaných rámech Trek v době vydání. Hmotnosti se mohou lišit v konečné výrobě.


Je pro vás vhodné, pokud…

Chcete veškerý přínos enduro kola s vysoko položeným čepem a navíc ještě elektrickou podporu. Vybíráte kolo s přirozenou ovladatelností a tichou jízdou, které hravě zvládá náročný terén a nabízí nenápadnou podporu při stoupání.

Získáte toto vybavení

Rám z karbonu OCLV pro horská kola s odpružením s vysoko položeným čepem a tichým, ale výkonným motorem TQ HPR50 (50 Nm, 250 W) s 580Wh baterií. 170mm přední a zadní zdvih díky vidlici FOX Rhythm 38 se vzduchovou pružinou Float EVOL a tlumením GRIP a tlumič FOX Performance Float X. Tuhá kola Bontrager Line Comp 30 umožňující použití bezdušových plášťů (29palcové přední/27,5palcové zadní) pro snadné zvládání náročného terénu, teleskopická sedlovka Bontrager Line a pohon Shimano SLX/XT.

Na závěr

Hledáte-li karbonové enduro kolo a k tomu ještě něco navíc, pak sáhněte po modelu Slash+ 9.7 SLX/XT. Toto enduro kolo s dlouhým zdvihem a vysoko položeným čepem, které nevypadá, nejezdí a ani nezní jako elektrokolo, nabízí ovladatelnost špičkového trailového kola s přínosem tichého motoru. Při sjezdech se pořádně vyřádíte a snadno zvládnete stoupání.

Je pro vás vhodné, pokud…

Chcete veškerý přínos enduro kola s vysoko položeným čepem a navíc ještě elektrickou podporu. Vybíráte kolo s přirozenou ovladatelností a tichou jízdou, které hravě zvládá náročný terén a nabízí nenápadnou podporu při stoupání.

Získáte toto vybavení

Rám z karbonu OCLV pro horská kola s odpružením s vysoko položeným čepem a tichým, ale výkonným motorem TQ HPR50 (50 Nm, 250 W) s 580Wh baterií. 170mm přední a zadní zdvih díky vidlici FOX Rhythm 38 se vzduchovou pružinou Float EVOL a tlumením GRIP a tlumič FOX Performance Float X. Tuhá kola Bontrager Line Comp 30 umožňující použití bezdušových plášťů (29palcové přední/27,5palcové zadní) pro snadné zvládání náročného terénu, teleskopická sedlovka Bontrager Line a pohon Shimano SLX/XT.

Na závěr

Hledáte-li karbonové enduro kolo a k tomu ještě něco navíc, pak sáhněte po modelu Slash+ 9.7 SLX/XT. Toto enduro kolo s dlouhým zdvihem a vysoko položeným čepem, které nevypadá, nejezdí a ani nezní jako elektrokolo, nabízí ovladatelnost špičkového trailového kola s přínosem tichého motoru. Při sjezdech se pořádně vyřádíte a snadno zvládnete stoupání.


favorite_borderProč si je zamilujete

  1. Můžete mít oboje: stoupání i sjezdy. A to díky kolu Slash+ s celou řadou parádních prvků, k nimž patří design vysoko položeného čepu a tichý motor, který není na trailu skoro slyšet.
  2. Motor TQ HPR50 je kompaktní, lehký a téměř tichý, takže splynete s tradičními koly a získáte přesně takovou podporu, jakou potřebujete při dlouhých a náročných stoupáních.
  3. Odpružení s vysoko umístěným čepem umožní podivuhodně jisté ovládání kola i v děsivých sjezdových pasážích. Pečlivě vyladěný anti-squat se v kombinaci s velkými kladkami postará o výjimečnou efektivitu šlapání.
  4. Slash+ můžete spárovat s aplikací Trek Central a upravit si např. parametry podpory motoru, zmapovat si trasy a zaznamenávat si najeté vzdálenosti.
  5. Vnitřní baterie je chráněná před kořeny, kameny i nárazy. Lze ji ale snadno vyjmout pomocí multifunkčního nářadí. Navíc můžete přidat přídavnou baterii pro dny, kdy chcete najet opravdu velké vzdálenosti.

Funkce

Díky vysoko umístěnému hlavnímu čepu se zadní osa při stlačení tlumiče posunuje vzad, a zadní kolo se tak po nárazu na překážku pohybuje ve směru působící síly a rychleji se jí vyhne. V praxi to znamená výjimečně hladkou a dynamičtější jízdu při maximálním kontaktu s povrchem.

Větší horní vodicí kladka eliminuje zpětné rázy do pedálů, k nimž by docházelo kvůli odpružení s vysoko umístěným čepem. Její umístění a rozměry byly zvoleny tak, aby se kolo při šlapání co nejméně pohupovalo. Integrované spodní vodítko řetězu minimalizuje napínání přehazovačky a zajišťuje plynulejší chod řazení i odpružení.

Standardní výbava zahrnuje 29palcové kolo vpředu, které jako monster truck přejede úplně všechno, a menší 27,5palcové kolo vzadu, abyste se v terénu mohli vyřádit.

Nastavení zdvihového poměru pouhým otočením přepínače. Méně progresivní nastavení je poddajnější a ideální na drsné traily se strmými skoky. Více progresivní nastavení je pak vhodné na větší skoky, kdy chcete využít celý zdvih nebo chcete použít pružinový tlumič.

K seřízení úhlu hlavového složení lze použít misky (prodávají se zvlášť). úhel hlavové trubky tak může být kolmější nebo naopak položenější podle potřeby, aniž by to ovlivnilo výšku středového složení.

Motor TQ-HPR50 je i přes svou nízkou hmotnost úžasně výkonný. Většina motorů je vybavena ozubením a řemeny, které jsou hlučné, zabírají místo a mohou se rozbít. V TQ-HPR50 se nachází malá a tichounká harmonická válečková převodovka, která přináší neuvěřitelně přirozený pocit ze šlapání.

Aplikace Trek Central vám usnadní ladění motoru, měření výkonů, analýzu údajů o jízdě a nastavení kola podle vašich představ. K dispozici budete mít i navigaci a informace o aktuálním dojezdu.

Díky přídavné 160Wh externí baterii si dojezd můžete prodloužit o 40 %. Zapojení je jednoduché a nejsou potřeba žádné speciální úchyty, vejde se do běžného košíku na láhev.

580Wh baterie nabízí dostatečný výkon na 3 až 5 hodin pořádné zábavy v závislosti na zvoleném režimu, hmotnosti jezdce a terénu. Baterie je šikovně uložená v dolní trubce a zajišťuje elegantní a tichou jízdu. Lze ji ale snadno vyjmout pomocí šestihranného klíče pro pohodlné nabíjení nebo převážení.

Shimano XT je originální sada pro horská kola, které důvěřují generace bikerů po celém světe. Nehledě na trail nebo terén, XT je řešením pro každodenní biking. Spolehlivé řazení. Špičkový brzdný výkon. Intuitivní údržba. XT je jako pořádný pracovní kůň, na kterého se můžete spolehnout.

Toto kolo se nedodává s pedály, protože když si pedály vyberete sami, bude se vám jezdit lépe. Prohlédněte si našeho průvodce pedály a vyberte si takové, které budou odpovídat vašemu jízdnímu stylu. Zvolte ploché pedály pro jejich všestrannost anebo MTB pedály s nášlapy pro lepší ovladatelnost a výkon.

Tato kalkulačka vám usnadní optimalizaci nastavení odpružení podle vaší hmotnosti. Postupujte podle uvedených kroků a najděte své nejlepší nastavení.

Ráfky a kola umožňují použití bezdušových plášťů ke zlepšení trakce, minimalizování defektů a snížení hmotnosti. Hned po nákupu můžete vyrazit s poskytnutými pásky do ráfků TLR, ventilky a těsnicím tmelem.

Větší je lepší. Sedlová trubka s velkým průměrem je odolnější a nabízí lepší podporu pro teleskopické sedlovky s delším zdvihem, a dále umožňuje použití robustnějších, odolnějších a rychlejších nábojů.


Velikost

Správný výběr kola je důležitý pro nejlepší výkon a pohodlí. Rozměry velikostí a geometrie uvedené na stránce slouží pouze k obecnému srovnání. K výběru ideální velikosti kola navštivte naši prodejnu, kde vám odborník pomůže zvolit vhodné kolo a jeho velikost pro vaše konkrétní potřeby.

Výška jezdce Vnitřní šev Velikost
155 - 165 cm 74 - 78 cm S
165 - 176 cm 79 - 83 cm M
177 - 188 cm 84 - 89 cm L
188 - 195 cm 89 - 91 cm XL

Geometrie rámu

Sizing table
Číslo velikosti rámu Písmeno velikosti rámu Rozměr kola A — Sedlová trubka B — Úhel sedlové trubky Skutečný úhel sedlové trubky C — Délka hlavové trubky D — Úhel hlavy E — Horní rámová trubka F — Výška středového složení G — Vzdálenost mezi spojnicí středů kol a středu středového složení H — Délka řetězové vzpěry I — Offset J — Trail K — Rozvor kola L — Vzdálenost středu horní rámové trubky od země M — Dosah rámu N — Výška od vrcholu hlavové trubky po středové složení
15.5" S 27.5" 39.0 74.0° 77.6° 11.0 63.5° 56.1 35.2 1.0 44.0 4.3 13.2 120.5 77.1 43.0 59.7
17.5" M 29"/27.5" 40.0 73.9° 77.5° 11.0 63.4° 58.8 35.2 2.7 43.4 4.3 14.2 123.3 77.6 44.9 63.1
19.5" L 29"/27.5" 43.5 73.9° 77.2° 12.0 63.4° 62.5 35.2 2.7 43.4 4.3 14.2 126.7 77.0 47.9 63.9
21.5" XL 29"/27.5" 47.0 73.9° 76.7° 14.0 63.4° 66.9 35.2 2.7 43.9 4.3 14.2 131.7 76.9 51.9 65.8

Rozměry jsou v cm, pokud není uvedeno jinak.

Doplňkové parametry

Kategorie: Celoodpružená
Modelový rok: 2025
Velikost rámu: M

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole: