TREK SLASH 9.8 GX AXS T-TYPE GEN 6 BLACK OLIVE, vel. S (27.5" kolo)
Kód: TRE5324155Související produkty
Detailní popis produktu
Specifikace
Rám | Karbon OCLV pro horská kola, vysoký hlavní čep, vodicí kladka, vnitřní úložný prostor, hlavové složení s nastavitelným úhlem, nastavitelné dávkování brzdné síly, integrovaná ochrana rámu, vnitřní vedení, magnéziový kolébkový spoj, ISCG 05, Active Braking Pivot, UDH, 148 x 12mm pevná osa, zdvih 170 mm. |
---|---|
Vidlice | RockShox ZEB Select+, pružina DebonAir, tlumení Charger 3.1 RC2, kónický sloupek, offset 44 mm, Boost110, Maxle Stealth, zdvih 170 mm |
Tlumič | RockShox Vivid Select+, 230 mm x 65 mm. |
Maximální kompatibilní zdvih vidlice | 190 mm (délka osy ke korunce 606 mm), S: 190 mm (délka osy ke korunce 587 mm) |
*Přední kolo | Velikost: S Bontrager Line Comp 30, možnost použití bezdušových plášťů, 6 děr, Boost110, 15mm pevná osa, 27.5 palců |
*Přední kolo | Velikost: M, ML, L, XL Bontrager Line Comp 30, možnost použití bezdušových plášťů, 6 děr, Boost110, 15mm pevná osa, 29 palců |
Zadní kolo | Bontrager Line Comp 30, Tubeless Ready, Rapid Drive 108, 6-bolt, Boost148, 12mm thru axle, 27.5'' |
*Plášť | Velikost: S , M, ML, L, XL Bontrager SE5 Team Issue, možnost použití bezdušových plášťů, bočnice Core Strength, aramidová patka, 60 tpi, 27,5 x 2,50 palce. |
*Plášť | Velikost: M, ML, L, XL Bontrager SE5 Team Issue, možnost použití bezdušových plášťů, bočnice Core Strength, aramidová patka, 60 tpi, 29 x 2,50 palce. |
Díl pláště | Těsnicí tmel Bontrager TLR, 6 oz. |
Maximální velikost pláště | Rám: 29 x 2,50 palce, Vidlice: Viz výrobce |
Baterie | SRAM eTap, sada baterie (s nabíječkou). |
Řazení | SRAM AXS POD |
Přehazovačka | SRAM GX Eagle AXS, T-Type |
Klika | SRAM GX Eagle, DUB MTB Wide, T-Type, 30 zubů, řetězová linka 55 mm, délka 165 mm. |
Středové složení | SRAM DUB MTB Wide, 73 mm, BSA závitované. |
Kazeta | SRAM Eagle XS-1275, T-Type, 10-52, 12 rychlostí |
Řetěz | SRAM GX Eagle, T-Type, 12 rychlostí. |
Maximální rozměry převodníku | 1x: 34 zubů, ovál - 32 zubů, min: 28 zubů |
Sedlo | Verse Short Comp, ocelové ližiny, šířka 145 mm. |
*Sedlovka | Velikost: S Teleskopická sedlovka Bontrager Line, zdvih 100 mm, MaxFlow, vnitřní vedení, 34,9 mm, délka 310 mm. |
*Sedlovka | Velikost: M, ML, L, XL Teleskopická sedlovka Bontrager Line Elite, zdvih 150 mm, MaxFlow, vnitřní vedení, 34,9 mm, délka 440 mm |
Řídítka | Bontrager Line Pro, karbon OCLV, 35 mm, prohnutí 27,5 mm, šířka 820 mm. |
Gripy | Bontrager XR Trail Pro, slitina, zamykání Lock-On. |
Představec | Bontrager Line Pro, 35 mm, kompatibilní s Blendr, 0 stupňů, délka 35 mm. |
*Brzda | Velikost: S , M, ML, L, XL SRAM CODE Bronze, 4pístkové hydraulické kotoučové. |
*Brzda | Velikost: S , M, ML, L, XL SRAM CODE Bronze, 4pístkové hydraulické kotoučové |
Brzdový rotor | SRAM CenterLine, 6 děr, zaoblené hrany, 200 mm. |
Rozměry kotouče | Maximální velikosti kotoučů - Rám: 220 mm, Vidlice: viz výrobce |
Hmotnost | M - 15.83 kg / 34.9 lbs (s těsnicím tmelem TLR, bez duší) |
Hmotnostní limit | Kolo má maximální celkový hmotnostní limit 136 kg (kombinovaná hmotnost kola, jezdce a nákladu). |
*Specifikace se vztahují na všechny velikosti, pokud není uvedeno jinak.
Vyhrazujeme si právo kdykoli bez předchozího upozornění změnit informace o produktech obsažené na tomto webu, a to včetně vybavení, specifikací, modelů, barev a materiálů.
Hmotnosti kol a rámů jsou založeny na předprodukčních malovaných rámech Trek v době vydání. Hmotnosti se mohou lišit v konečné výrobě.
Je pro vás vhodné, pokud…
Chtěli byste karbonové kolo na enduro, které se dolů řítí jako střela a nahoru stoupá jako kamzík. Chcete velký zdvih na pohodlnou jízdu přes velké kořeny a hluboké dropy a odpružení s vysoko umístěným čepem, které vám zajistí stabilitu a dobrý záběr v terénu. Máte rádi lepší komponenty a bezdrátovému řazení a karbonovým kolům tedy rozhodně neřeknete ne.
Získáte toto vybavení
Odpružený rám z karbonu OCLV pro horská kola s vysoko umístěným čepem a vnitřním úložným prostorem. 170mm zdvih vpředu i vzadu, vidlice RockShox ZEB Select+ s pružinou DebonAir a tlumením Charger 3.1 RC2 a tlumič RockShox Vivid Select+. Bezdrátové řazení SRAM GX AXS s širokou škálou převodů do strmých stoupání, teleskopická sedlovka Bontrager Line, kombinace dvou velikostí karbonových kol Bontrager Line Elite 30 (29palcové vpředu a 27,5palcové vzadu), která jsou osazena náboji Rapid Drive a umožňují použití bezdušových plášťů.
Na závěr
Slash 9.8 GX AXS T-Type je tu pro ty, kteří chtějí výhody karbonu v kombinaci s pečlivě vybranými komponenty. Se zdvihem 170 mm vpředu i vzadu, prvotřídním odpružením, skvělým pohonem a karbonovými koly můžete stoupání zdolávat s lehkostí a z kopce se řítit na plný plyn.
Je pro vás vhodné, pokud…
Chtěli byste karbonové kolo na enduro, které se dolů řítí jako střela a nahoru stoupá jako kamzík. Chcete velký zdvih na pohodlnou jízdu přes velké kořeny a hluboké dropy a odpružení s vysoko umístěným čepem, které vám zajistí stabilitu a dobrý záběr v terénu. Máte rádi lepší komponenty a bezdrátovému řazení a karbonovým kolům tedy rozhodně neřeknete ne.
Získáte toto vybavení
Odpružený rám z karbonu OCLV pro horská kola s vysoko umístěným čepem a vnitřním úložným prostorem. 170mm zdvih vpředu i vzadu, vidlice RockShox ZEB Select+ s pružinou DebonAir a tlumením Charger 3.1 RC2 a tlumič RockShox Vivid Select+. Bezdrátové řazení SRAM GX AXS s širokou škálou převodů do strmých stoupání, teleskopická sedlovka Bontrager Line, kombinace dvou velikostí karbonových kol Bontrager Line Elite 30 (29palcové vpředu a 27,5palcové vzadu), která jsou osazena náboji Rapid Drive a umožňují použití bezdušových plášťů.
Na závěr
Slash 9.8 GX AXS T-Type je tu pro ty, kteří chtějí výhody karbonu v kombinaci s pečlivě vybranými komponenty. Se zdvihem 170 mm vpředu i vzadu, prvotřídním odpružením, skvělým pohonem a karbonovými koly můžete stoupání zdolávat s lehkostí a z kopce se řítit na plný plyn.
favorite_borderProč si je zamilujete
- Odpružení s vysoko umístěným čepem umožní podivuhodně jisté ovládání kola i v děsivých sjezdových pasážích. Pečlivě vyladěný anti-squat se v kombinaci s velkými kladkami postará o výjimečnou efektivitu šlapání.
- Velký zdvih 170 mm vpředu i vzadu si hravě poradí s obrovskými skoky i kamenitými úseky.
- Rám a kola z karbonu OCLV pro horská kola přináší nízkou hmotnost, tuhost jen tam, kde je potřeba, a také hladkou tichou jízdu v drsném terénu.
- V základní výbavě je rychlé 29palcové kolo vpředu a tuhé, ale i přesto hbité 27,5palcové kolo vzadu. Pokud vám záleží hlavně na rychlosti, můžete si dát 29palcové kolo i dozadu.
- Modely Slash si můžete upravit podle toho, jak a kde budete jezdit. Pracovat se dá s křivkou tlumení, spodním úchytem tlumiče (když budete chtít 29palcové kolo i vzadu) a také se sklonem hlavového složení (potřebné díly se prodávají zvlášť).
Funkce
Díky vysoko umístěnému hlavnímu čepu se zadní osa při stlačení tlumiče posunuje vzad, a zadní kolo se tak po nárazu na překážku pohybuje ve směru působící síly a rychleji se jí vyhne. V praxi to znamená výjimečně hladkou a dynamičtější jízdu při maximálním kontaktu s povrchem.
Větší horní vodicí kladka eliminuje zpětné rázy do pedálů, které by kvůli čepu umístěnému výš jinak vznikaly. Její umístění a rozměry byly zvoleny tak, aby se kolo při šlapání co nejméně pohupovalo. Spodní vodicí kladka minimalizuje napínání přehazovačky a zajišťuje plynulejší chod řazení i odpružení.
Standardní výbava zahrnuje 29palcové kolo vpředu, které jako monster truck přejede úplně všechno, a menší 27,5palcové kolo vzadu, abyste se v terénu mohli vyřádit. Záleží vám na rychlosti a chtěli byste čistokrevnou devětadvacítku? Stačí vyměnit spodní úchyt tlumiče (prodává se zvlášť), a tím posunout střed kola níž, aby se 29palcové kolo dozadu vešlo.
Dvířka úložného prostoru jsou větší a snáz se s nimi manipuluje. Všechny plastové díly jsou navíc vyrobeny z recyklovaných materiálů.
Nastavení zdvihového poměru pouhým otočením přepínače. Méně progresivní nastavení je poddajnější a ideální na drsné traily se strmými skoky. Více progresivní nastavení je pak vhodné na větší skoky, kdy chcete využít celý zdvih nebo chcete použít pružinový tlumič.
K seřízení úhlu hlavového složení lze použít misky (prodávají se zvlášť). úhel hlavové trubky tak může být kolmější nebo naopak položenější podle potřeby, aniž by to ovlivnilo výšku středového složení.
Řetězové vzpěry podle velikosti zaručují vyváženou ovladatelnost. Jezdcům menší postavy nabízí svižnou jízdu. Těm větším zlepšují trakci předního kola a usnadňují stoupání.
Kryt řetězové vzpěry jsme promysleli do posledního detailu. Minimalizuje pohyb řetězu a stará se o výjimečně tichou jízdu. Odnímatelné chrániče dolní trubky zase odolají nárazům kamínků. Pod lakem se dokonce nachází ještě jedna pevná ochranná vrstva Integrated Carbon Armor.
Tato kalkulačka vám usnadní optimalizaci nastavení odpružení podle vaší hmotnosti. Postupujte podle uvedených kroků a najděte své nejlepší nastavení.
Slash nabízí spoustu místa na dlouhé teleskopické sedlovky, robustní pláště, velké pružinové tlumiče i 190mm vidlici. Dalším plusem jsou úchyty na příslušenství pod horní rámovou trubkou, které přijdou vhod, když už se do úložného prostoru v rámu nevejde žádná další dobrota.
Knock Block chrání váš rám před poškozením. Chrání řídítka před protočením, zabrání poškození horní rámové trubky ovladači a předejde i zamotání kabelů.
Větší je lepší. Sedlová trubka s velkým průměrem je odolnější a nabízí lepší podporu pro teleskopické sedlovky s delším zdvihem, a dále umožňuje použití robustnějších, odolnějších a rychlejších nábojů.
Model Slash je určen k jízdě v těch nejnáročnějších podmínkách. Jeho středové složení se závity je mnohem robustnější než verze press fit.
S bezdrátovými elektronickými systémy Eagle AXS si užijete precizní a bleskurychlé řazení i v záběru. Nepřijde si na ně ani voda, ani prach. Díky aplikaci AXS si je navíc snadno nastavíte přesně podle sebe.
Velikost
Správný výběr kola je důležitý pro nejlepší výkon a pohodlí. Rozměry velikostí a geometrie uvedené na stránce slouží pouze k obecnému srovnání. K výběru ideální velikosti kola navštivte naši prodejnu, kde vám odborník pomůže zvolit vhodné kolo a jeho velikost pro vaše konkrétní potřeby.
Výška jezdce | Vnitřní šev | Velikost |
---|---|---|
155 - 165 cm | 74 - 78 cm | S |
165 - 176 cm | 79 - 83 cm | M |
173 - 180 cm | 81 - 86 cm | ML |
177 - 188 cm | 84 - 89 cm | L |
188 - 195 cm | 89 - 91 cm | XL |
Geometrie rámu
Číslo velikosti rámu | Písmeno velikosti rámu | Rozměr kola | A — Sedlová trubka | B — Úhel sedlové trubky | Skutečný úhel sedlové trubky | C — Délka hlavové trubky | D — Úhel hlavy | E — Horní rámová trubka | F — Výška středového složení | G — Vzdálenost mezi spojnicí středů kol a středu středového složení | H — Délka řetězové vzpěry | I — Offset | J — Trail | K — Rozvor kola | L — Vzdálenost středu horní rámové trubky od země | M — Dosah rámu | N — Výška od vrcholu hlavové trubky po středové složení |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
15.5 | S | 27.5" | 39.0 | 74.0° | 78.1° | 10.0 | 63.5° | 54.8 | 35.2 | 1.0 | 42.9 | 4.3 | 13.2 | 119.5 | 72.7 | 43.0 | 58.8 |
17.5 | M | 29"/27.5" | 40.0 | 73.8° | 77.8° | 10.0 | 63.3° | 57.8 | 35.1 | 2.7 | 42.9 | 4.3 | 14.3 | 122.4 | 76.6 | 44.8 | 62.3 |
18.5 | ML | 29"/27.5" | 42.0 | 73.8° | 77.3° | 11.0 | 63.3° | 60.5 | 35.1 | 2.7 | 43.4 | 4.3 | 14.3 | 125.3 | 76.6 | 46.8 | 63.2 |
19.5 | L | 29"/27.5" | 43.5 | 73.8° | 77.1° | 12.0 | 63.3° | 62.8 | 35.1 | 2.7 | 43.4 | 4.3 | 14.3 | 127.8 | 76.7 | 48.8 | 64.1 |
21.5 | XL | 29"/27.5" | 47.0 | 73.8° | 76.7° | 14.0 | 63.3° | 65.8 | 35.1 | 2.7 | 43.9 | 4.3 | 14.3 | 131.2 | 76.8 | 51.3 | 65.9 |
Rozměry jsou v cm, pokud není uvedeno jinak.
Doplňkové parametry
Kategorie: | 27,5" |
---|---|
Modelový rok: | 2025 |
Velikost rámu: | S |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.