TREK SLASH 9.8 GX AXS T-TYPE GEN 6 DAINTREE, vel. XL

Kód: TRE5303149
Akce
Značka: TREK
ZDARMAZDARMA 196 990 Kč –9 %
TREK SLASH 9.8 GX AXS T-TYPE GEN 6 DAINTREE, vel. XL
196 990 Kč –9 % 177 490 Kč
Na externím skladě

AKČNÍ CENA PLATÍ PŘI PLATBĚ V HOTOVOSTI

Detailní informace

Detailní popis produktu

Slash 9.8 GX AXS T-Type je karbonové horské kolo na enduro, které se nezalekne ani té nejděsivější sjezdové pasáže. Rám z karbonu OCLV pro horská kola s odpružením se zdvihem 170 mm a vysoko umístěným čepem zajistí optimální kontakt s povrchem na kamenech, při wallridech i ve strmých stoupáních. 29palcové kolo vpředu a 27,5palcové kolo vzadu umožňují hbité ovládání a kvalitní sada odpružení RockShox si poradí se vším, co na ni nachystáte. Dalším plusem je bezdrátová sada SRAM GX AXS, která řadí přesně i v záběru.

Specifikace

Rám Karbon OCLV pro horská kola, vysoký hlavní čep, vodicí kladka, vnitřní úložný prostor, hlavové složení s nastavitelným úhlem, nastavitelné dávkování brzdné síly, integrovaná ochrana rámu, vnitřní vedení, magnéziový kolébkový spoj, ISCG 05, Active Braking Pivot, UDH, 148 x 12mm pevná osa, zdvih 170 mm.
Vidlice RockShox ZEB Select+, pružina DebonAir, tlumení Charger 3 RC2, kónický sloupek, offset 44 mm, Boost110, Maxle Stealth, zdvih 170 mm.
Tlumič RockShox Vivid Select+, 230 mm x 65 mm.
Maximální kompatibilní zdvih vidlice 190 mm (délka osy ke korunce 606 mm), S: 190 mm (délka osy ke korunce 587 mm)
Přední kolo Bontrager Line Elite 30, karbon OCLV pro horská kola, možnost použití bezdušových plášťů, 6 děr, Boost110, 15mm pevná osa.
Zadní kolo Bontrager Line Elite 30, karbon OCLV pro horská kola, možnost použití bezdušových plášťů, Rapid Drive 108, 6 děr, unášeč SRAM XD, Boost148, 12mm pevná osa.
*Plášť Velikost: S , M, M/L, L, XL Bontrager SE5 Team Issue, možnost použití bezdušových plášťů, bočnice Core Strength, aramidová patka, 120 tpi, 27,5 x 2,50 palce.
*Plášť Velikost: M, M/L, L, XL Bontrager SE6 Team Issue, možnost použití bezdušových plášťů, bočnice Core Strength, aramidová patka, 120 tpi, 29 x 2,50 palce.
Díl pláště Těsnicí tmel Bontrager TLR, 6 oz.
Těsnicí tmel Těsnicí tmel Bontrager TLR, 6 oz.
Páska do ráfku Bontrager TLR
Maximální velikost pláště Rám: 2,5 palce. Vidlice: viz výrobce.
Baterie SRAM eTap, sada baterie (s nabíječkou).
Řazení SRAM Eagle AXS POD.
Přehazovačka SRAM GX Eagle AXS, T-Type
Klika SRAM GX Eagle, DUB MTB Wide, T-Type, 30 zubů, řetězová linka 55 mm, délka 165 mm.
Středové složení SRAM DUB MTB Wide, 73 mm, BSA závitované.
Kazeta SRAM Eagle XS-1275, T-Type, 10-52, 12 rychlostí.
Řetěz SRAM GX Eagle, T-Type, 12 rychlostí.
Maximální rozměry převodníku 1x: 34 zubů kulatý, 32 zubů oválný, minimum 28 zubů
Sedlo Bontrager Arvada, austenitové ližiny, šířka 138 mm.
*Sedlovka Velikost: S Teleskopická sedlovka Bontrager Line Elite, zdvih 100 mm, MaxFlow, vnitřní vedení, 34,9 mm, délka 345 mm.
*Sedlovka Velikost: M, M/L Teleskopická sedlovka Bontrager Line Elite, zdvih 170 mm, MaxFlow, vnitřní vedení, 34,9 mm, délka 485 mm.
*Sedlovka Velikost: L, XL Teleskopická sedlovka Bontrager Line Elite, zdvih 200 mm, MaxFlow, vnitřní vedení, 34,9 mm, délka 550 mm.
Řídítka Bontrager Line Pro, karbon OCLV, 35 mm, prohnutí 27,5 mm, šířka 820 mm.
Gripy Bontrager XR Trail Pro, slitina, zamykání Lock-On.
Představec Bontrager Line Pro, 35 mm, Knock Block, kompatibilní s Blendr, 0 stupňů, délka 35 mm.
Brzda SRAM CODE Bronze, 4pístkové hydraulické kotoučové.
Brzdový rotor SRAM CenterLine, 6 děr, zaoblené hrany, 200 mm.
Rozměry kotouče Maximální velikosti brzdových kotoučů: rám: 220 mm, vidlice: viz výrobce vidlice.
Hmotnost M – 15,65 kg (s těsnicím tmelem TLR, bez duší)
Hmotnostní limit Kolo má maximální celkový hmotnostní limit 136 kg (kombinovaná hmotnost kola, jezdce a nákladu).

*Specifikace se vztahují na všechny velikosti, pokud není uvedeno jinak.

Vyhrazujeme si právo kdykoli bez předchozího upozornění změnit informace o produktech obsažené na tomto webu, a to včetně vybavení, specifikací, modelů, barev a materiálů.
Hmotnosti kol a rámů jsou založeny na předprodukčních malovaných rámech Trek v době vydání. Hmotnosti se mohou lišit v konečné výrobě.


Je pro vás vhodné, pokud…

Chtěli byste karbonové kolo na enduro, které se dolů řítí jako střela a nahoru stoupá jako kamzík. Chcete velký zdvih na pohodlnou jízdu přes velké kořeny a hluboké dropy a odpružení s vysoko umístěným čepem, které vám zajistí stabilitu a dobrý záběr v terénu. Máte rádi lepší komponenty a bezdrátovému řazení a karbonovým kolům tedy rozhodně neřeknete ne.

Získáte toto vybavení

Odpružený rám z karbonu OCLV pro horská kola s vysoko umístěným čepem, volnoběžnou kladkou a vnitřním úložným prostorem. 170mm zdvih vpředu i vzadu, vidlice RockShox ZEB Select+ s pružinou DebonAir a tlumičem Charger 3 RC2 a zadní tlumič RockShox Super Deluxe Select+. Bezdrátové řazení SRAM GX AXS s širokou škálou převodů do strmých stoupání, teleskopická sedlovka Bontrager Line, kombinace dvou velikostí karbonových kol Bontrager Line Elite 30 (29palcové vpředu a 27,5palcové vzadu), která jsou osazena náboji Rapid Drive a umožňují použití bezdušových plášťů.

Na závěr

Slash 9.8 GX AXS T-Type je tu pro ty, kteří chtějí výhody karbonu v kombinaci s pečlivě vybranými komponenty. Se zdvihem 170 mm vpředu i vzadu, prvotřídním odpružením, skvělým pohonem a karbonovými koly můžete stoupání zdolávat s lehkostí a z kopce se řítit na plný plyn.

Je pro vás vhodné, pokud…

Chtěli byste karbonové kolo na enduro, které se dolů řítí jako střela a nahoru stoupá jako kamzík. Chcete velký zdvih na pohodlnou jízdu přes velké kořeny a hluboké dropy a odpružení s vysoko umístěným čepem, které vám zajistí stabilitu a dobrý záběr v terénu. Máte rádi lepší komponenty a bezdrátovému řazení a karbonovým kolům tedy rozhodně neřeknete ne.

Získáte toto vybavení

Odpružený rám z karbonu OCLV pro horská kola s vysoko umístěným čepem, volnoběžnou kladkou a vnitřním úložným prostorem. 170mm zdvih vpředu i vzadu, vidlice RockShox ZEB Select+ s pružinou DebonAir a tlumičem Charger 3 RC2 a zadní tlumič RockShox Super Deluxe Select+. Bezdrátové řazení SRAM GX AXS s širokou škálou převodů do strmých stoupání, teleskopická sedlovka Bontrager Line, kombinace dvou velikostí karbonových kol Bontrager Line Elite 30 (29palcové vpředu a 27,5palcové vzadu), která jsou osazena náboji Rapid Drive a umožňují použití bezdušových plášťů.

Na závěr

Slash 9.8 GX AXS T-Type je tu pro ty, kteří chtějí výhody karbonu v kombinaci s pečlivě vybranými komponenty. Se zdvihem 170 mm vpředu i vzadu, prvotřídním odpružením, skvělým pohonem a karbonovými koly můžete stoupání zdolávat s lehkostí a z kopce se řítit na plný plyn.


favorite_borderProč si je zamilujete

  1. Odpružení s vysoko umístěným čepem umožní podivuhodně jisté ovládání kola i v děsivých sjezdových pasážích. Pečlivě vyladěný anti-squat se v kombinaci s velkými kladkami postará o výjimečnou efektivitu šlapání.
  2. Velký zdvih 170 mm vpředu i vzadu si hravě poradí s obrovskými skoky i kamenitými úseky.
  3. Rám a kola z karbonu OCLV pro horská kola přináší nízkou hmotnost, tuhost jen tam, kde je potřeba, a také hladkou tichou jízdu v drsném terénu.
  4. V základní výbavě je rychlé 29palcové kolo vpředu a tuhé, ale i přesto hbité 27,5palcové kolo vzadu. Pokud vám záleží hlavně na rychlosti, můžete si dát 29palcové kolo i dozadu.
  5. Modely Slash si můžete upravit podle toho, jak a kde budete jezdit. Pracovat se dá s křivkou tlumení, spodním úchytem tlumiče (když budete chtít 29palcové kolo i vzadu) a také se sklonem hlavového složení (potřebné díly se prodávají zvlášť).

Funkce

Díky vysoko umístěnému hlavnímu čepu se zadní osa při stlačení tlumiče posunuje vzad, a zadní kolo se tak po nárazu na překážku pohybuje ve směru působící síly a rychleji se jí vyhne. V praxi to znamená výjimečně hladkou a dynamičtější jízdu při maximálním kontaktu s povrchem.

Větší horní vodicí kladka eliminuje zpětné rázy do pedálů, které by kvůli čepu umístěnému výš jinak vznikaly. Její umístění a rozměry byly zvoleny tak, aby se kolo při šlapání co nejméně pohupovalo. Spodní vodicí kladka minimalizuje napínání přehazovačky a zajišťuje plynulejší chod řazení i odpružení.

Standardní výbava zahrnuje 29palcové kolo vpředu, které jako monster truck přejede úplně všechno, a menší 27,5palcové kolo vzadu, abyste se v terénu mohli vyřádit. Záleží vám na rychlosti a chtěli byste čistokrevnou devětadvacítku? Stačí vyměnit spodní úchyt tlumiče (prodává se zvlášť), a tím posunout střed kola níž, aby se 29palcové kolo dozadu vešlo.

Dvířka úložného prostoru jsou větší a snáz se s nimi manipuluje. Všechny plastové díly jsou navíc vyrobeny z recyklovaných materiálů.

Nastavení zdvihového poměru pouhým otočením přepínače. Méně progresivní nastavení je poddajnější a ideální na drsné traily se strmými skoky. Více progresivní nastavení je pak vhodné na větší skoky, kdy chcete využít celý zdvih nebo chcete použít pružinový tlumič.

K seřízení úhlu hlavového složení lze použít misky (prodávají se zvlášť). úhel hlavové trubky tak může být kolmější nebo naopak položenější podle potřeby, aniž by to ovlivnilo výšku středového složení.

Řetězové vzpěry podle velikosti zaručují vyváženou ovladatelnost. Jezdcům menší postavy nabízí svižnou jízdu. Těm větším zlepšují trakci předního kola a usnadňují stoupání.

Kryt řetězové vzpěry jsme promysleli do posledního detailu. Minimalizuje pohyb řetězu a stará se o výjimečně tichou jízdu. Odnímatelné chrániče dolní trubky zase odolají nárazům kamínků. Pod lakem se dokonce nachází ještě jedna pevná ochranná vrstva Integrated Carbon Armor.

Toto kolo se nedodává s pedály, protože když si pedály vyberete sami, bude se vám jezdit lépe. Prohlédněte si našeho průvodce pedály a vyberte si takové, které budou odpovídat vašemu jízdnímu stylu. Zvolte ploché pedály pro jejich všestrannost anebo MTB pedály s nášlapy pro lepší ovladatelnost a výkon.

Tato kalkulačka vám usnadní optimalizaci nastavení odpružení podle vaší hmotnosti. Postupujte podle uvedených kroků a najděte své nejlepší nastavení.

Multifunkční nářadí BITS, které je chytře integrováno do krku vidlice, obsahuje vše, co potřebujete k úpravám a opravám na trailech.

Slash nabízí spoustu místa na dlouhé teleskopické sedlovky, robustní pláště, velké pružinové tlumiče i 190mm vidlici. Dalším plusem jsou úchyty na příslušenství pod horní rámovou trubkou, které přijdou vhod, když už se do úložného prostoru v rámu nevejde žádná další dobrota.

Ráfky a kola umožňují použití bezdušových plášťů ke zlepšení trakce, minimalizování defektů a snížení hmotnosti. Hned po nákupu můžete vyrazit s poskytnutými pásky do ráfků TLR, ventilky a těsnicím tmelem.

Na každou sadu karbonových kol poskytujeme záruku v rámci věrnostního programu na karbonová kola Carbon Care. V případě nepravděpodobného poškození karbonových kol Bontrager během prvních dvou let vlastnictví vám kola opravíme či vyměníme zcela zdarma.

Větší je lepší. Sedlová trubka s velkým průměrem je odolnější a nabízí lepší podporu pro teleskopické sedlovky s delším zdvihem, a dále umožňuje použití robustnějších, odolnějších a rychlejších nábojů.

Model Slash je určen k jízdě v těch nejnáročnějších podmínkách. Jeho středové složení se závity je mnohem robustnější než verze press fit.

Náboj Rapid Drive se 108 zuby nabízí téměř okamžité zrychlení, jakmile se opřete do pedálů. Výsledkem je hladký a okamžitý pohyb, díky němuž zatáčkami i nerovným terénem jen proletíte. Dodatečná rohatka zaručuje snadnou ovladatelnost i při náročném stoupání.

S bezdrátovými elektronickými systémy Eagle AXS si užijete precizní a bleskurychlé řazení i v záběru. Nepřijde si na ně ani voda, ani prach. Díky aplikaci AXS si je navíc snadno nastavíte přesně podle sebe.


Velikost

Správný výběr kola je důležitý pro nejlepší výkon a pohodlí. Rozměry velikostí a geometrie uvedené na stránce slouží pouze k obecnému srovnání. K výběru ideální velikosti kola navštivte naši prodejnu, kde vám odborník pomůže zvolit vhodné kolo a jeho velikost pro vaše konkrétní potřeby.

Výška jezdce Vnitřní šev Velikost
155 - 165 cm 74 - 78 cm S
165 - 176 cm 79 - 83 cm M
173 - 180 cm 81 - 86 cm M/L
177 - 188 cm 84 - 89 cm L
188 - 195 cm 89 - 91 cm XL

Doplňkové parametry

Kategorie: 29"
Modelový rok: 2024
Velikost rámu: XL

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole: